اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۳۳۴۰

چرا پیامک‌های تبلیغاتی مزاحمت آمیز ایرانسل تمامی ندارد؟

چرا پیامک‌های تبلیغاتی مزاحمت آمیز ایرانسل تمامی ندارد؟
اپراتور ایرانسل که پسوند دیجیتال را با خود به یدک می‌کشد، چند ماهی است که آرامش دیجیتال کاربران خود را به بدترین شکل ممکن مختل کرده است.
۲۱:۳۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
وانانیوز|

مدت زمانی زیادی است که با پیامک‌های تبلیغاتی ایرانسل به مشکل خورده‌ایم و ظاهراً هیچ راهی برای متوقف کردن آن، به غیر از کنار گذاشتن سیم‌کارت ایرانسل پیش روی ما نیست. اگر بخواهم دقیق‌تر مسأله را برای شما بازگو کنم، ماجرا به سال 98 و اواسط ماه بهمن برمی‌گردد. زمانیکه ایرانسل با پیامک "تبریک 1 گیگ اینترنت رایگان 30 روزه به شما تعلق گرفت." حداقل روزی یک بار مهمان گوشی می‌شد.

این پیامک‌ها رفته رفته شکل آزاردهنده‌تری به خود گرفتند و در نهایت تعداد این پیام‌ها آنقدر بالا رفت که موجب واکنش من در شبکه‌های اجتماعی شد. در آن زمان پشتیبان محترم ایرانسل با تشویق من به نصب اپلکیشن مای ایرانسل، اعلام کرد که می‌توانم از طریق برنامه، دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را متوقف کنم. هر چند که پیش‌تر چنین اقدامی صورت گرفته بود، اما دلیل دلخوری بنده پیامک‌های تبلیغاتی نبود و این خود ایرانسل بود که با پیامک‌های گاه و بیگاه خود باعث رنجش شده بود.

چرا پیامک‌های تبلیغاتی مزاحمت آمیز ایرانسل تمامی ندارد؟

با گذشت 7 ماه مزاحمت ایرانسل ادامه دارد....

به طرز عجیب و غیرقابل باوری 7 ماه پس از گذشت این ماجرا، همچنان اسمس‌های تبلیغاتی ایرانسل به روال سابق ارسال می‌شوند. پس از آنکه این موضوع موجب اعتراض دوباره بنده در شبکه‌های اجتماعی شد، پشتیبانی ایرانسل دوباره همان راهکاری بی‌ثمر قدیمی را پیشنهاد داد. راهکاری صرفا برای رفع مسئولیت که حتی خود شخص هم به اثربخشی آن باور ندارد.

بد نیست بدانید که پیامک‌های تبلیغاتی آزاردهنده ایرانسل تنها باعث آزردگی بنده نبوده و با یک جستجوی ساده در توئیتر می‌توانید به عمق بالای ناراضایتی کاربران از این رفتار ایرانسل پی ببرید. کاربرانی عنوان کرده‌اند که پس از تماس با پشتیبانی ایرانسل و بازگو کردن این مشکل، با سوال مواجه شده‌اند که "چرا این پیامک‌ها برای شما آزاردهنده است!" و این شاید عجیب‌ترین سوالی باشد که می‌توان از یک کاربر شاکی از مزاحمت‌های بی‌پایان پرسید.

در جدیدترین مورد از پیامک‌های مزاحم ایرانسل، برای تعدادی از کاربران پیام‌های تکراری با محتوای عدم فعال شدن بسته 1 گیگ و 100 دقیقه ارسال شده است. به طرز قابل پیش‌بینی یک بار دیگر پشتیبان ایرانسل برای جلوگیری از ارسال این پیام‌ها به کاربران پیشنهاد غیرفعال کردن پیام‌های تبلیغاتی را داده است.

چرا پیامک‌های تبلیغاتی مزاحمت آمیز ایرانسل تمامی ندارد؟

تکلیف ما با پیامک های تبلیغاتی ایرانسل چیست؟

آسان‌ترین راه پیشنهادی ما به شما اینست که اگر سیم‌کارت دیگری از اپراتور دیگری در اختیار دارید، آن را جایگزین این سیم‌کارت کنید. البته ترابرد به اپراتور دیگر هم می‌تواند گزینه پیش روی شما باشد.

اما اگر بسته اینترنت فعالی دارید و یا به هر دلیل دیگری نمی‌توانید سیم‌کارت ایرانسل خود را عوض کنید، پیامک‌های دریافتی توسط این اپراتور را Mute کنید. این راهکار در گوشی‌هایی که از نسخه‌های جدید اندروید بهره می‌برند و آیفون‌های اپل امکان‌پذیر است.

باوجود اعتراضات زیادی که پیرامون این موضوع به ایرانسل شده است، این اپراتور همچنان به ارسال پیامک‌های بی‌وقفه خود که استفاده‌ای برای درصد زیادی از کاربران ندارد، ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد تا زمانیکه یک نهاد بالامقام مانند وزارت ارتباطات یا سازمان تنظیم مقررات به ماجرا ورود نکند و جریمه‌ای برای این سبک دیجیتال از مزاحمت برای کاربر تنظیم نکند، این اپراتور همچنان به شکنجه روحی کاربران خود ادامه خواهد داد.  

چرا پیامک‌های تبلیغاتی مزاحمت آمیز ایرانسل تمامی ندارد؟

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین